A diffarenza trà a fence di ferru è a fence di zincu

A fence di ferru hè una dicurazione chì ùn hà micca cambiatu per parechji anni in l'edifiziu, è hè un tipu di bellezza inferjuri per mostrà a ghjente.U flussu di prucessu di guardrail in ghisa: taglio → forgiatura → saldatura è assemblea → lucidatura → pittura → imballaggio.U guardrail di ghisa hà parechje forme, ma u culore hè unicu, u prezzu hè relativamente altu, ùn hè micca resistente à u caldu è u friddu, è hè faciule per pudrà quandu espostu à l'umidità.Deve esse pittatu una volta à l'annu, è u cunsumu hè assai altu.

Per quessa, e persone chì bramavanu per a prutezzione di u verde è di l'ambienti anu vultatu gradualmente a so attenzione à i recinti d'acciaio di zincu.Solu i recinzioni di l'arti di prutezzione di l'ambiente diventeranu u locu luminosu di e recinzioni di decorazione architettonica in u futuru.Prucessu di guardrail d'acciaio zincu: materie prime galvanizzate → punzonatura → tapping → saldatura → lucidatura → sabbiatura → decapaggio e fosfatazione → spruzzatura → imballaggio.Fence d'acciaio di zincu hè simplice è generoso, cù parechji culori, prezzu moderatu, è in generale hà una vita di serviziu di più di deci anni!U guardrail hà parechje caratteristiche maiò cum'è a forma squisita, alta vita di serviziu, ecunumia è prutezzione ambientale.Cù a so nova maghjina è u so design perfettu, pò ancu mette in risaltu u lussu temperamentu è u gustu di l'edificiu.Hè megliu di sceglie una fence o fence steel zinc, chì hè bella è durable!

E caratteristiche di guardrail in acciaio zincu.
1: Ùn hè micca solu armoniu è icònicu cù l'ambiente circondu, ma ancu distinguishable da unità vicine.
2: Alta resistenza, senza ruggine, longa vita, larga gamma d'applicazioni, cuncepimentu di struttura unica, varietà di varietà è bella apparenza.
3: Una bona flessibilità, rigidità è flessibilità di u materiale di basa facenu chì i prudutti di a recinzione anu una migliore resistenza à l'impattu.
4: Assemblatu in una varietà di culori, ùn hà micca solu belli caratteristiche, ma ancu ghjucà un rolu protettivu megliu.
5: U trattamentu di a superficia di a spruzzatura elettrostatica face chì i prudutti di guardrail anu una bona funzione di autopulizia, è u lavatu di a pioggia è a spruzzatura di pistola d'acqua pò esse liscia cum'è novu.
6: Colore luminoso, superficia liscia, alta resistenza, forte tenacità, resistenza à a corrosione, antistaticu, senza sbiadimentu, senza cracking.Fence decorative.
7: Prutezzione di l'ambiente, fattura fina, fornitura è dumanda ragiunate, artisgianalità forte, a superficia di u produttu hè pulita liscia, senza bavature, trattamentu anti-corrosione è anti-ruggine in u locu, revestimentu uniforme, bona permeabilità, ùn affetta micca a vista visuale di e persone, u ventu. è pioggia, anti-aging, Hè resistente à pesti insetti, hà boni funzioni di usu, è scuntrà a distanza di salvezza è a forza ferma.
8: Bona dicurazione, culori ricchi, per risponde à i bisogni individuali di diversi clienti per i prudutti di guardrail.
9: U prezzu hè raghjone è economicu.


Tempu di pubblicazione: 20-settembre-2021